Blog

VELKÝ LETNÍ TEST CROISSANTŮ (#2)

9. 7. 2024, 6:00

Jednou z oblíbených součástí snídaní nebo svačinek lidí z oblasti marketingu je pečivo, jako třeba croissanty. Rozhodl jsem se tedy jich během letošního léta několik čistě subjektivně porovnat. Zaměřil jsem se na pekárny, které mám v pěším dosahu do deseti minut. Jedná se tedy o lokalitu na pomezí pražských Vršovic a Vinohrad. Podíváme se samozřejmě i na případnou reklamu v okolí navštívených provozoven.

Druhou v pořadí navštívenou pekárnou byla Joy Bakery v Petrohradské ulici.

Obří croissant o délce 22 cm zde dostanete za 45,- Kč v papírovém sáčku bez loga, který se rychle promastil.

Vzhledově lze rozlišit dva barevné pruhy. Na pohled je croissant lákavý, nadýchaný.

Voní „sladce“, příjemně, ale protože byl na povrchu mírně připálený, měly kousky z jeho povrchu nahořklou chuť, což mě nutilo je odloupnout.

Konzistence je v pořádku, mírně porézní. Croissant je zvenku i uvnitř na můj vkus až moc mastný. Celkově je hodně křehký, při dotyku se drobí.

Chuť je jinak ale velmi dobrá.

Ani zde jsem v okolí žádné reklamní poutače na pekárnu nezaznamenal, což je docela škoda, protože je umístěna v suterénu domu a je tak z ulice méně vidět. I tady hlavní klientelu tedy tvoří místní lidé a jméno provozovny se může šířit zejména na základě osobního doporučení.

CELKOVÉ VYHODNOCENÍ TESTU PROBĚHNE AŽ NA KONCI CELÉ SÉRIE.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach