Vstup NOVY na český mediální trh v roce 1994 u nás bezpochyby nastartoval nový způsob tvorby televizní zábavy i novou etapu plánování médií:
NOVA
PŘESUN Z MĚŠŤANSKÉ BESEDY NA BARRANDOV
DVOJÍ MĚŘENÍ SLEDOVANOSTI
TVOJE TVÁŘ MÁ ZNÁMÝ HLAS
PRODEJ REKLAMY NA GRP´s
VLADIMÍR ŽELEZNÝ
TELEVIZNÍ NOVINY
SNÍDANĚ S NOVOU
VOLEJTE ŘEDITELI
7 ČILI SEDM DNÍ
VOX POPULI
ČÁGO BELO
PEŘÍČKO
GUMÁCI
NOVÁCI
VOYO
ZAZA
TABU
(neřazeno chronologicky)
Na archivním snímku vlevo nahoře z letní Party TV NOVA v roce 2016 jsem v příjemné společnosti Alexandry Sokačové, tehdejší mediální manažerky řetězce ALBERT a Honzy Vlčka, tehdy obchodního ředitele TV Nova, který nás všechny nadchnul svým převlekem za Honzu Nedvěda, protože tou dobou běžela na Nově úspěšná show „Tvoje tvář má známý hlas“😊. Druhý snímek vpravo dole je z obdobné akce, ale staršího data (odhaduji zhruba rok 1998). Možná na něm někoho poznáte...
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto (selfie): Petr Majerik a Archiv autora