Blog

TŘICÍTKA STOJÍ ZA POŘÁDNOU OSLAVU

4. 2. 2024, 12:00

Vstup NOVY na český mediální trh v roce 1994 u nás bezpochyby nastartoval nový způsob tvorby televizní zábavy i novou etapu plánování médií.

Vstup NOVY na český mediální trh v roce 1994 u nás bezpochyby nastartoval nový způsob tvorby televizní zábavy i novou etapu plánování médií:

NOVA

PŘESUN Z MĚŠŤANSKÉ BESEDY NA BARRANDOV

DVOJÍ MĚŘENÍ SLEDOVANOSTI

TVOJE TVÁŘ MÁ ZNÁMÝ HLAS

PRODEJ  REKLAMY NA GRP´s

VLADIMÍR ŽELEZNÝ

TELEVIZNÍ NOVINY

SNÍDANĚ S NOVOU

VOLEJTE ŘEDITELI

7 ČILI SEDM DNÍ

VOX POPULI

ČÁGO BELO

PEŘÍČKO

GUMÁCI

NOVÁCI

VOYO

ZAZA

TABU

(neřazeno chronologicky)

Na archivním snímku vlevo nahoře z letní Party TV NOVA v roce 2016 jsem v příjemné společnosti Alexandry Sokačové, tehdejší mediální manažerky řetězce ALBERT a Honzy Vlčka, tehdy obchodního ředitele TV Nova, který nás všechny nadchnul svým převlekem za Honzu Nedvěda, protože tou dobou běžela na Nově úspěšná show „Tvoje tvář má známý hlas“😊. Druhý snímek vpravo dole je z obdobné akce, ale staršího data (odhaduji zhruba rok 1998). Možná na něm někoho poznáte...

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto (selfie): Petr Majerik a Archiv autora

PETR MAJERIK
media coach