Jedná se jak o billboardy, tak Smartboardy, Bigboardy, CLV, rámečky v metru, mostní panely, samolepky ve výtazích, navigaci a další formáty. Kromě ČR to bylo i v okolních zemích, pro české firmy působící třeba na Slovensku, v Maďarsku, Rakousku, Rumunsku nebo Polsku.
Baví mě vybírat co nejvhodnější plochy do kampaní.
I když venkovní reklama nemá jednotné měření, věci se hodně posunuly dopředu. Vybírat nyní můžete z interaktivních map a v případě kampaní u společnosti Big Media jsou k dispozici i hlavní mediální parametry díky projektu Big Plan.
Při výběru se vždy snažím myslet na solitérnost, vhodné umístění i lokaci ploch, stejně jako na optimální frekvenci kolemjdoucích i projíždějících aut s ohledem na počet obyvatel v daném území, čili na optimální poměr cena/výkon. Drobné náměty na vylepšení kampaní publikuji ve formě TIPů na svém blogu.
Venkovní reklama má řadu „temnějších“ stránek, jako nelegální plochy nebo vizuální smog a bude ještě dlouhá cesta to napravit. Na druhou stranu jsem měl ale nesčetněkrát možnost vidět, jak dobře funguje. Třeba když se vám díky jednomu billboardu ve městě s nově otevřenou pobočkou ozvou tři noví klienti, přičemž už první měsíční paušál jen jednoho z nich vám pokryje celkové náklady na měsíční pronájem panelu i s tiskem plakátu! Nebo když se Vám díky kampani několikanásobně zvedne návštěvnost webu a vylepší se finanční výsledky, případně když máte možnost sledovat po dobu několika let růst znalosti značky v závislosti na kontinuální komunikaci v OOH.
Děkuji všem klientům, kteří mi dali a dávají důvěru pro ně kampaně připravovat. Několik ukázek najdete na přiložených fotografiích. Omlouvám se všem, kteří se tam už nevešli a těším se na další stovku nových kampaní!
P. S.: Kredit za vizuály patří jejich kreativním tvůrcům a příslušným zadavatelům.