Blog

MEDIÁNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#3)

8. 2. 2024, 12:00

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

S přelepkami se v oblasti venkovní reklamy setkáme nejčastěji na billboardech. Dokážou znovu zvýšit pozornost kolemjdoucích o příslušný motiv a nejčastěji se u měsíčních kampaní instalují po prvních dvou týdnech. Pomáhají nám také vygradovat zájem o nabídky v rámci "back-loaded" kampaní těsně před jejich koncem ("Již jen 3 dny", "Jen do 31. 3." apod.).

Nedávno jsem narazil na nápaditou PŘELEPKU i na CLV. I když to spíš vypadá na produkci „na koleně“ někoho z personálu restaurace než na promyšlený koncept, celkem mě zaujala a svou funkci tak patrně plní😊.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach