Tématem dnešního příspěvku jsou (nejen) STÍNOVÉ BILLBOARDY.
U nich (stejně jako i u dalších typů nosičů v OOH) se pracuje se stínem jako s prvkem dotvářejícím vizuál. Ze zahraničních příkladů mě napadá legendární billboard na představení Drákula, kde klíny do něj zaražené s postupujícím sluncem vytvářejí prostřednictvím stínů obrys Drákulovy hlavy.
U nás může být příkladem decentnější, ale o to možná rafinovanější práce se stíny v nedávno uskutečněné kampani internetového portálu práce STARTUPJOBS.CZ. Na obrázcích vlevo vidíte jednak stín prodlužující směr šipky až do oblak, jakož i světlem zvýrazněný nápis „STAR“ v názvu společnosti😊.
Těch vychytávek ale bylo v kampani víc.
Na fotografiích vpravo můžete vidět jednak billboard s motivem „SCHODY“, který jsme umístili těsně před NUSELSKÉ SCHODY a tentýž motiv s textem „KDYŽ SE NEPOSOUVÁTE VPŘED…“, umístěný v místě častých kolon, kde se automobilisté opravdu vpřed moc rychle neposouvají😊.
Dále se pracovalo třeba se SERIÁLOVÝMI billboardy, nebo motiv "POSUN VPŘED" byl umístěn před odbočkou k POSUNOVACÍMU depu lokomotiv na Bohdalci. O tom ale třeba až zase někdy příště...
Zkrátka vždycky stojí za to si s kampaněmi trochu pohrát a oživit je.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik (3 x); fotodokumentace BigMedia (1 x)