Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#5)

10. 3. 2024, 10:30

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

Po mé každé návštěvě myčky aut nejpozději do 24 hodin začne zákonitě pršet. Stává se vám to také?

Snažím se v takovém případě nevyjíždět, a když je to nezbytně nutné, volím spíše vedlejší cesty. Je tam méně hustý a pomalejší provoz a auta před Vámi vás tak tolik nepocákají.

Někdy ale nelze auto nepoužít, a právě díky tomu jsem během dešťové přeháňky měl možnost zahlédnout reklamní panel na film „SUCHO“.

A právě ten kontrast MOKRO VS. SUCHO mě přivedl na myšlenku, jestli v budoucnu neumožní majitelé digitálních outdoorových ploch inzerentům měnit motivy podle aktuálního počasí, jako je tomu v kontextové online reklamě?

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

 

PETR MAJERIK
media coach