Po mé každé návštěvě myčky aut nejpozději do 24 hodin začne zákonitě pršet. Stává se vám to také?
Snažím se v takovém případě nevyjíždět, a když je to nezbytně nutné, volím spíše vedlejší cesty. Je tam méně hustý a pomalejší provoz a auta před Vámi vás tak tolik nepocákají.
Někdy ale nelze auto nepoužít, a právě díky tomu jsem během dešťové přeháňky měl možnost zahlédnout reklamní panel na film „SUCHO“.
A právě ten kontrast MOKRO VS. SUCHO mě přivedl na myšlenku, jestli v budoucnu neumožní majitelé digitálních outdoorových ploch inzerentům měnit motivy podle aktuálního počasí, jako je tomu v kontextové online reklamě?
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik