Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#4)

16. 2. 2024, 14:00

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

Jednou z možností guerilla marketingu je netradiční využití venkovní reklamy.

Příkladem může být kampaň na elektromobily, kterou se mi podařilo nafotit v ulicích Michle😊.

Tyto provokativní kampaně mají obvykle jepičí život, protože na ně většinou velmi rychle upozorní některý z kolemjdoucích a musejí být odstraněny. Na druhou stranu ale dokáží rychle vygenerovat masivní PR zdarma😊.

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach