Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#33)

29. 3. 2025, 8:00

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

Už dva ze starších příspěvků se věnovaly problematice sportovního marketingu, a to na příkladech rivality SPARTY a SLAVIE.

V těchto dnech si připomínáme 93 let od otevření stadionu třetího slavného pražského fotbalového klubu BOHEMIANS, které se uskutečnilo na konci března 1932.

Jde o legendární ĎOLÍČEK, který spolu s Antonínem Panenkou a specifickými  fanoušky s nadhledem a humorem tvoří základní pilíře Bohemky.

Na zdech stadionu se můžeme setkat jak s plochami venkovní reklamy pro komerční partnery, tak i s prostorem pro street art propagaci vlastního klubu.

V budoucnu má dojít k tolik potřebné rekonstrukci stadionu, který se prý bude pyšnit nejužší tribunou v Evropě.

S tím půjde v marketingu celkem dobře pracovat!

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach