Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#22)

24. 11. 2024, 11:11

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

V guerilla marketingu se občas využívá tzv. „SANDWICH MAN“ – reklama přímo na lidech pohybujících se po ulicích.

Možná tady našla inspiraci restaurace Jiná krajina, kde jsem narazil na velmi vtipnou KUŘÁCKOU VESTU, samozřejmě opatřenou názvem restaurace.

Návštěvníkům je k dispozici pro chladnější měsíce a jelikož je přímo před restaurací stanice tramvaje, určitě má tento nápad na netradiční zviditelnění podniku poměrně dobrý zásah.

P. S.: I kouření škodí zdraví.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach