V guerilla marketingu se občas využívá tzv. „SANDWICH MAN“ – reklama přímo na lidech pohybujících se po ulicích.
Možná tady našla inspiraci restaurace Jiná krajina, kde jsem narazil na velmi vtipnou KUŘÁCKOU VESTU, samozřejmě opatřenou názvem restaurace.
Návštěvníkům je k dispozici pro chladnější měsíce a jelikož je přímo před restaurací stanice tramvaje, určitě má tento nápad na netradiční zviditelnění podniku poměrně dobrý zásah.
P. S.: I kouření škodí zdraví.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik