Už MEDIÁLNÍ KVÍZ číslo XIV se zabýval rivalitou mezi Spartou a Slavií na příkladu tramvaje s polepem letenských projíždějící kolem stadionu v Edenu. Tam šlo o hokej.
Další část souboje těchto tradičních pražských soupeřů jsem zaznamenal během letošního léta ještě před začátkem nového ročníku naší nejvyšší fotbalové ligy pro změnu ve vestibulu stanice metra Hradčanská, poblíž stadionu Sparty, kde oba kluby využily povedené CLV nosiče. Paralelně probíhala i šikovně kontroverzní PR komunikace na téma podobnosti dresů obou týmů.
Posouzení, který tým měl lepší vizuál ponechám na vás. Pro někoho, koho táta odmala vodil na zápasy Sparty, ale velkou část dětství naopak strávil u babičky poblíž stadionu Slavie, a teď navíc bydlí kousek od Bohemky, by to byla „Sofiina volba“.
Jedno je však jisté, jak naše nejlepší fotbalové kluby v rukách lokálních magnátů bohatnou, šla vizuální stránka jejich kampaní i mediální rozpočty v poslední době hodně nahoru.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik