Když jsem si nedávno kupoval ve své oblíbené prodejně italských delikates sýry, rozhodl jsem se vyzkoušet i některý ze salámů. V nabídce jich bylo pět a žádný z nich jsem neznal. Podle čeho se tedy rozhodnout?
Pak jsem ale uviděl na jedné ze štanglí nápis „CACCIATORE“ (česky „LOVEC“), takže něco na způsob našeho loveckého salámu, který si muži nosili na výpravy do lesa na lov zvěře. A vzápětí se mi vybavil název z mého oblíbeného filmového Predátora: „La Luna Del Cacciatore/Lovcův měsíc“ (z filmu „Vetřelec vs. Predátor“). Rázem bylo vše rozhodnuto. Žádný jiný salám už neměl šanci.
Jednalo se tedy sice o jakýsi náhodný PP (Product Placement), respektive PPP (Predator´s Product Placement), který ale perfektně zafungoval😊. Říkáme tomu SÍLA ZNAČKY.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik (na vydařenou sochu Predátora jsem narazil někde v okolí Malé Hraštice a na sochu Vetřelce v rakouském městě Graz)