Blog

MEDIÁLNÍ VTÍPKY A STŘÍPKY (#13)

25. 6. 2024, 7:00

Vtipné a nápadité situace z oblasti reklamy a plánování médií.

Spořka končí?! Hrklo ve mně, když jsem viděl výměnu log na mé domovské pobočce České spořitelny za jiná, mně zatím neznámá.

Postupně byly přelepeny všechny reklamní cedule a nakonec i logo nad hlavním vstupem.

Až po chvíli jsem si všimnul značky se zákazem zastavení a záboru prostranství před bankou pro filmový štáb a uklidnil jsem se😊. Jedná se naštěstí prý jen o natáčení nového seriálu.

I když se dá v současné době většina finančních záležitostí vyřídit na dálku, nedá mi to, a alespoň párkrát za rok se totiž musím jít do pobočky v nádherné historické budově na Vršovickém náměstí zajít osobně podívat!

Nicméně i na tomto příběhu se opět ukázala síla a význam vizuální identity tradičního subjektu s nemalými mediálními rozpočty.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach