Když jsem před pár dny při jízdě autem na křižovatce u metra Pražského povstání naproti sídlu komunikační skupiny OMG zahlédl tento graficky vydařený motiv na CLV, problesklo mi hlavou, že mediální agentura před návštěvou klienta pro něj asi připravila nějaké vtipné uvítání, stejně jako se u billboardových kampaní vždy alespoň jeden panel umisťuje poblíž bydliště pana ředitele příslušného inzerenta:).
Dnes jsem ale narazil na další CLV panely se stejným motivem v dalších částech města a uvědomil jsem si, že se zřejmě jedná o klasickou kampaň a že OMG pro Budvar vlastně asi ani nepracuje.
Jedná se tak pravděpodobně o shodu okolností a pro OMG o bezplatnou kampaň v cílové skupině lidí z reklamní branže:).
Byly ale doby, kdy se reklamní agentury pod své vizuály na billboardech podepisovaly. Jednalo se o počátky 90. let.
P. S.: Jinak hořký Budvar 33 se podle mě sládkům nesmírně povedl. Na zdraví!
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik