Chodím kolem ní denně a moje podvědomí mi vždycky řeklo, že se jedná o reklamu od O2 na téma udržitelnosti, která vtipně pracuje s motivem "CO2".
Až včera při čekání na tramvaj jsem si přečetl drobný text na CLV a pochopil, že je to zcela jiný zadavatel.
Síla úplně jiné a navíc notoricky známé značky mobilního operátora v kombinaci s u země méně vhodně umístěným a navíc drobným textem ztvárněným popiskem zkrátka vykonaly své. A to i když jinak grafika a barevnost skvěle podporují viditelnost hlavního sdělení.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik