STEJNOJMENNÉ billboardy nalezneme na náměstích, v ulicích nebo na dalších místech se shodným jménem, jaké má propagovaný produkt, služba nebo osoba.
V naprosté většině případů se ale jedná o shodu okolností, o které nemá zadavatel kampaně ani tušení.
Příklad z praxe:
Billboard v ulici Bartoškova, propagující služby realitního makléře téhož jména😊.
P. S. 1: Další hypotetické příklady obdobné práce s panely venkovní reklamy (ulice/značka):
Albertov/Albert
Azuritová ulice/Azurit
Kolová ulice/Cola
P. S. 2: Obdobně se dá pracovat i s jinými typy médií: Spoty zmrzliny Prima na TV Prima, džusy Relax na TV Relax nebo rádiu Relax, parfém Elle v magazínu Elle atd.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik