Jedním z formátů v oblasti venkovní reklamy využívaným ve větších městech jsou polepy tramvají. Jejich výhodou je větší akční rádius a obvykle i pohyb v lokalitách s větším výskytem lidí.
PROČ ALE JEZDÍ TRAMVAJ s velmi vydařeným vizuálem HOKEJOVÉHO TÝMU SPARTY (viz FOTO) DO VRŠOVIC A KOLEM ZIMNÍHO STADIONU SLAVIE?
Může to vypadat jako záměr "poškádlit" konkurenční tým. Ale spíš to bude tím, že jednou z nevýhod reklamy na tramvajích je kromě výše uvedených předností skutečnost, že obvykle nelze garantovat přesné trasy, linky a vozovny, po nichž se bude vůz s naší reklamou pohybovat.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik