Prakticky u všech typů médií se můžeme setkat s nabídkou jejich cenově zvýhodněných sítí nebo balíčků.
U venkovní reklamy se jedná třeba o síť předem vybraných CLV ploch nebo rámečků ve vozech MHD.
V televizi a rádiích se prodávají různě nastavené balíčky vybraných TV nebo rádiových stanic. Co se týká názvosloví, nejčastěji se setkáme s termíny jako je kupláž nebo bundle.
Obdobně své nabídky strukturují prodejci online reklamy a tiskových médií.
O výhodách a úskalích výhodných balíčků pojedná jeden z příštích TIPŮ NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPAŇ, protože ne vždy zvýhodnění musí znamenat lepší poměr cena/výkon.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik