S nástupem internetu a sociálních sítí bohužel nastal rozkvět haterů.
Jedná se často o psychicky narušené osoby, které se ukájejí možností šířit kolem sebe negativní emoce a energii. Nemají obvykle ani smysl pro humor a nadsázku, což je důležité i v případě tohoto příspěvku:).
Co když ale hateři nemají wifi připojení?
Mohou se uchýlit i k některým z tradičních typů médií:)?
Samozřejmě. Nabízí se třeba INDOOR reklama V MÍSTĚ PRODEJE. Na fotografii si to odnesla tradiční ikonická česká značka KOFOLA.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik, vizuál AnFas