Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (VIII): Kam se uchylují HATEŘI BEZ WIFI?

8. 8. 2023, 8:08

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

S nástupem internetu a sociálních sítí bohužel nastal rozkvět haterů.

Jedná se často o psychicky narušené osoby, které se ukájejí možností šířit kolem sebe negativní emoce a energii. Nemají obvykle ani smysl pro humor a nadsázku, což je důležité i v případě tohoto příspěvku:).

Co když ale hateři nemají wifi připojení?

Mohou se uchýlit i k některým z tradičních typů médií:)?

Samozřejmě. Nabízí se třeba INDOOR reklama V MÍSTĚ PRODEJE. Na fotografii si to odnesla tradiční ikonická česká značka KOFOLA.

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 Foto: Petr Majerik, vizuál AnFas

PETR MAJERIK
media coach