Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (VII): Jaký OOH formát snese NEJVÍC SLOV?

11. 7. 2023, 6:00

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

Venkovní reklama (OOH) je známá tím, že se na rozdíl od inzerce v tisku a na internetu nehodí pro komunikaci delších reklamních sdělení. Většinou totiž nemáme dost času si na jejích nosičích přečíst delší text. A to zejména při jízdě autem, ale ani při chůzi.

Přesto minimálně jeden formát představuje alespoň částečnou výjimku.

Uhodnete, který to je?

Paradoxně ten z nejmenších: RÁMEČKY VE VAGONECH METRA. Sen všech reklamních textařů.

A proč právě ony se dočtete v TIPU Jak efektivně na mediální kampaň č. 32 na odkaze níže:

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 32: I v OOH můžeme předat PODROBNĚJŠÍ SDĚLENÍ - media coach (media-coach.cz)

Vizuál: AnFas

PETR MAJERIK
media coach