Billboardy se prodávají na měsíční bázi. Kolik nás vlastně stojí jejich jedno zhlédnutí?
Pokud je denní frekvence chodců a projíždějících automobilistů třeba na úrovni 20.000, vychází to za 30 dní celkově na 600.000 zhlédnutí.
Při hypotetické ceně měsíčního pronájmu ve výši 6.000,- Kč (která se v praxi samozřejmě s ohledem na řadu okolností může lišit jak směrem dolů, tak nahoru) tak zaplatíme za každý kontakt (nikoliv unikátní, ale i opakovaný) 1 haléř (6 000 : 600 000 = 0,01) a za každých 100 zhlédnutí zaplatíme jednu korunu.
V mediální terminologii pak hovoříme o ceně za tisíc kontaktů (CPT) ve výši 10,- Kč.
Jakým způsobem si podobný údaj můžeme zjistit a jak ho můžeme využít pro vylepšení naší kampaně si řekneme v některém z budoucích TIPŮ "Jak efektivně na mediální kampaň".
Vizuál: AnFas