Každá země má v oblasti nabídky jednotlivých typů médií svá specifika.
V čem nás jednoznačně poráží přímořské dovolenkové destinace je bohatá nabídka ploch venkovní reklamy na mořských plážích, zejména v podobě převlékáren.
Tato místa nabízejí vyšší míru zaujetí a přesné cílení na vyprofilované skupiny zákazníků pro výrobce a prodejce:
- nafukovacích matrací
- cestovního pojištění
- osvěžujících nápojů
- opalovacích krémů
- slunečních brýlí
- doplňků stravy
- zmrzliny
- knížek
- léků atd.
O možném specifickém využití těchto nosičů venkovní reklamy českými inzerenty pojedná jeden z příštích TIPŮ NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik; vizuál: AnFas