Blog

MEDIÁLNÍ KVÍZ (IX): Jakých médií mají přímořské destinace na rozdíl od nás více?

29. 8. 2023, 7:07

Cílem mediálního kvízu je podívat se na problematiku plánování médií z netradičních úhlů pohledu a přiblížit ji tak i lidem mimo tuto branži.

Každá země má v oblasti nabídky jednotlivých typů médií svá specifika.

V čem nás jednoznačně poráží přímořské dovolenkové destinace je bohatá nabídka ploch venkovní reklamy na mořských plážích, zejména v podobě převlékáren.

Tato místa nabízejí vyšší míru zaujetí a přesné cílení na vyprofilované skupiny zákazníků pro výrobce a prodejce:

- nafukovacích matrací

- cestovního pojištění

- osvěžujících nápojů

- opalovacích krémů

- slunečních brýlí

- doplňků stravy

- zmrzliny

- knížek

- léků atd.

O možném specifickém využití těchto nosičů venkovní reklamy českými inzerenty pojedná jeden z příštích TIPŮ NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 

Foto: Petr Majerik; vizuál: AnFas

PETR MAJERIK
media coach