Když jsem v počátcích mého působení v reklamě nastoupil jako Media Planner do agentury DMB&B, dostal jsem na starosti PLÁNOVÁNI MÉDIÍ pro společnosti Procter & Gamble a Master Foods (nyní MARS).
Dva giganti v oblasti marketingu a reklamy. První byl jako nadnárodní korporace víc zaměřený na fakta, statistiky a data, druhý jako rodinná firma víc na kreativní řešení a experimenty. A oba tyto koncepty fungovaly, protože k cíli se dá dojít více cestami.
Master Foods tehdy zaplavil zemi billboardy na podporu tyčinek MARS s veleúspěšným oštěpařem Janem Železným a dlouho se v reklamní branži o ničem jiném nemluvilo. A pak mi také v paměti utkvěl nezapomenutelný slogan v geniálním podání pana Jiřího Štěpničky: „Kočky by kupovaly Whiskas“.
O to víc mě při hodnocení červnových in-store POP realizací v rámci soutěže "P.O.P. STAR" odborného portálu mistoprodeje.cz potěšila nejvíce právě ta na WHISKAS. Zase byla nejlepší! A to i přesto, že červen byl hodně nabitý nápaditými realizacemi.
Foto: s laskavým svolením mistoprodeje.cz