Blog

Kdo má nejšikovnější obchodníky ve městě?

26. 11. 2016, 8:32

U první ATL kampaně je vždycky fascinující, že velmi přesně víme, jaký zájem byla schopna vyvolat u potenciálních klientů i médií, která do ní nebyla zapojena.

V měsíci listopadu 2016 proběhla v Praze historicky první reklamní kampaň společnosti UOL – Účetnictví on-line, která působí na českém trhu od roku 2004.

Účetnictví on-line nabízí kompletní vedení účetnictví včetně zpracování mezd, personalistiky a daňového poradenství menším a středním subjektům, ale i fyzickým osobám.

Podle slov ředitelky UOL Jany Jáčové : "Primárním cílem kampaně je zejména podpora značky UOL. Proto byly jako nejvhodnější médium vybrány billboardy, které umožňují poměrně rychle zasáhnout cílové skupiny ve vybraném regionu. V kampani jsme se zaměřili na spádovou oblast Prahy 5 a hlavní tahy do Prahy."

U první ATL kampaně je vždycky fascinující, že velmi přesně víme, jaké reakce vyvolala.
Kromě odezvy od cílové skupiny sem patří i zájem médií o případnou budoucí spolupráci. Takže kteří obchodníci z řad médií nejaktivněji monitorují první kampaně nových inzerentů?
Tak například po startu právě probíhající kampaně Účetnictví on-line byli po zaznamenání jejího billboardu s nabídkami na případnou budoucí spolupráci s převahou nejaktivnější obchodníci z  rádií, následováni subjekty z oblasti venkovní reklamy.

To je asi logické, protože jde o kampaň regionální, televize jsou v high season téměř úplně vyprodané a on-line reklama prožívá boom. Jediným překvapením tedy je, že se do čela neprobojoval regionální tisk, který se s odlivem reklamy potýká nejvíce...

 

Více informací o kampani publikováno v MediaGuru 21. 11. 2016

PETR MAJERIK
media coach