1) Jakým způsobem postihla aktuální situace oblast mediálních výzkumů?
Standardní mediální výzkumy jsou dlouhodobé projekty, které nejsou nyní v žádném aktuálním ohrožení. Díky očekávánému propadu ekonomiky se ovšem na některé z nich budou hůře z trhu skládat peníze. Větší zájem pozoruji o vyhodnocování efektivity kampaní. Ti marketéři, kteří zažili recesi v roce 2009 vědí, že musí být připraveni hájit smysluplnost svých marketingových rozpočtů.
2) Jaké příležitosti se podle vašeho názoru objeví po skončení mimořádných opatření v oblasti mediálních výzkumů?
Hlavní příležitost v oblasti mediálních výzkumů a využití digitálních dat bude potřeba firem a jejich marketingových oddělení vynakládat finance na komunikaci maximálně efektivně. A to nejen z hlediska dosažených prodejů, ale hlavně ekonomické návratnosti vložených prostředků. V kurzu proto bude holistické propojení ekonometrie a digitální analytiky.
3) Jakým způsobem jste musel vy osobně změnit způsob komunikace a fungování ve vztahu k vašim obchodním partnerům?
Všichni si rychle zvykáme na videokonference. Ovšem společný obchodní oběd či večeři to nenahradí 😊.