Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 60: Království za přelep

4. 3. 2025, 14:07

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

Když nám zůstane billboard nebo jiný typ panelu z oblasti venkovní reklamy vylepený zdarma další měsíc po skončení dohodnuté doby pronájmu, je to obvykle velká radost, protože jsme získali reklamní prostor navíc zdarma!

V některý případech to ale může být kontraproduktivní a vyplatí se nám do smlouvy zařadit bod o garanci přelepu našeho motivu v požadovaném termínu.

Příklad z praxe:

Třeba pokud se náš motiv vztahuje k již uplynulé události, jakou jsou Vánoce, Velikonoce, nebo datum konce slevové akce, má garance přelepu ke smysluplnému termínu určitě svůj význam.

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach