Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 58: Jak vyzrát nad JARNÍMI PRÁZDNINAMI

24. 1. 2025, 8:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

V období od začátku února do poloviny března postupně probíhají v jednotlivých krajích ČR jarní prázdniny.

I tuto skutečnost je třeba zvážit při přípravě našich mediálních kampaní, abychom třeba neuskutečnili dvoutýdenní rádiovou kampaň v Praze v době, kdy bude řada lidí postupně na horách.

Letos to vychází pro Prahu 1 až 5 na 10. až 16. 2. a pro Prahu 6 až 10 na 17. až 23. 2.

Příklady z praxe:

Pokud se období námi plánované regionální týdenní kampaně potkává s jarními prázdninami, můžeme naší komunikaci o týden posunout.

Pokud se jedná o celostátní měsíční kampaň zaměřenou na Prahu a krajská města, můžeme v mediálním mixu myslet i na zásah naší cílové skupiny v horských střediscích.

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach