Při plánování médií bereme zejména u elektronických médií do úvahy i denní dobu, kdy se naše reklamní sdělení dostane k cílové skupině.
TIP č. 4 doporučoval umístit během léta více televizních spotů/GRPů do časů po 20:00, protože tam už rozdíly ve sledovanosti nebývají tak velké, jako během dne, kdy je zejména během slunečních dní více lidí mimo domov a sledují tak TV méně.
Přesný opak platí pro Silvestra, tedy poslední den roku.
Neviděl jsem k tomu sice žádné výzkumy, ale určitě se dá předpokládat, že během tohoto dne s blížícím se večerem prudce roste konzumace alkoholických nápojů a tím se snižuje naše pozornost. A to včetně vnímání sdělení TV spotů.
Takže na Silvestra doporučuji zvážit omezení vysílání našich spotů/GRPů ve večerních a nočních hodinách (přestože jde z části o Prime Time).
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik