Řada menších subjektů třeba jen s jednou provozovnou nemá možnost investovat větší částky do reklamy.
I tak ale pro ně existují určité cesty, jak přilákat nové zákazníky, a ještě za ně dostat zaplaceno.
Mohou totiž rozšířit své služby o výdej zásilek od přepravních služeb.
Musí se na to ale chytře. Když si někdo přijde pro zásilku, neznamená to, že si u nás automaticky něco koupí. Musíme pracovat s adekvátními postupy vhodnými pro příslušné místo prodeje.
To znamená upoutat jejich pozornost na naší standardní nabídku.
P. S.: Dalším efektem výdejních míst je drobný příjem z každé vydané zásilky, ale vždy je třeba zvážit, jestli fronta na balíčky v malém bistru třeba neodradí jeho běžné návštěvníky.
Příklad z praxe: Upoutat pozornost na naší standardní nabídku můžeme třeba v kavárně prostřednictvím ochutnávky kávy nebo pečiva, případně distribucí slevového kuponu nebo věrnostního programu. Pokud se nám podaří vygenerovat dostatečné finanční prostředky, můžeme je v budoucnu investovat třeba do navigace a komunikace na sociálních sítích.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik