Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 55: Jak získat nové zákazníky, a ještě za ně dostat zaplaceno

5. 11. 2024, 8:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

Řada menších subjektů třeba jen s jednou provozovnou nemá možnost investovat větší částky do reklamy.

I tak ale pro ně existují určité cesty, jak přilákat nové zákazníky, a ještě za ně dostat zaplaceno.

Mohou totiž rozšířit své služby o výdej zásilek od přepravních služeb.

Musí se na to ale chytře. Když si někdo přijde pro zásilku, neznamená to, že si u nás automaticky něco koupí. Musíme pracovat s adekvátními postupy vhodnými pro příslušné místo prodeje.

To znamená upoutat jejich pozornost na naší standardní nabídku.

P. S.: Dalším efektem výdejních míst je drobný příjem z každé vydané zásilky, ale vždy je třeba zvážit, jestli fronta na balíčky v malém bistru třeba neodradí jeho běžné návštěvníky.

Příklad z praxe: Upoutat pozornost na naší standardní nabídku můžeme třeba v kavárně prostřednictvím ochutnávky kávy nebo pečiva, případně distribucí slevového kuponu nebo věrnostního programu. Pokud se nám podaří vygenerovat dostatečné finanční prostředky, můžeme je v budoucnu investovat třeba do navigace a komunikace na sociálních sítích.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach