V oblasti venkovní reklamy je potřeba se před přípravou kampaně zamyslet nad volbou vhodného umístění využitých reklamních panelů.
U motivů, které mají potenciál vyvolat kontroverzi, se vyplatí zaměřit se na plochy mimo dosah lidí, aby je nebylo možné snadno poničit. Nabízejí se tak zejména nosiče na štítech domů, ale i solitérní bigboardy umístěné vysoko nad komunikacemi apod.
Příklad z praxe:
Se záměrným poškozením plakátů se setkáváme zejména u volebních kampaní. Může se jednat o potrhání nebo přemalování motivu, doplnění zesměšňujících nebo hanlivých kreseb či nápisů atd.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik