Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 54: Ať je to VYSOKO

23. 9. 2024, 9:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

V oblasti venkovní reklamy je potřeba se před přípravou kampaně zamyslet nad volbou vhodného umístění využitých reklamních panelů.

U motivů, které mají potenciál vyvolat kontroverzi, se vyplatí zaměřit se na plochy mimo dosah lidí, aby je nebylo možné snadno poničit. Nabízejí se tak zejména nosiče na štítech domů, ale i solitérní bigboardy umístěné vysoko nad komunikacemi apod.

Příklad z praxe:

Se záměrným poškozením plakátů se setkáváme zejména u volebních kampaní. Může se jednat o potrhání nebo přemalování motivu, doplnění zesměšňujících nebo hanlivých kreseb či nápisů atd.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach