Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 51: Řekněte si o slevu

11. 7. 2024, 7:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

V oblasti venkovní reklamy se můžeme setkat jak s krátkodobými pronájmy reklamních ploch na čtrnáct dní nebo na měsíc, tak s dlouhodobými pronájmy v řádu měsíců nebo let.

Zejména u těch na delší období občas může dojít k dočasnému nebo trvalému zhoršení viditelnosti naší reklamy, nebo ke snížení počtu osob, které ji mohou vidět. V takových případech je legitimní požádat majitele plochy o adekvátní slevu, pokud ji nenavrhne sám.

Příklady z praxe:

Výstavba nového objektu nebo výsadba nové zeleně, které trvale sníží vzdálenost, ze které je naše plocha vidět.

Rekonstrukce, která dočasně zakryje naši plochu (viz foto).

Oprava komunikace, která dočasně sníží počet projíždějících aut a kolemjdoucích.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach