Vždycky mě baví projíždět pod PRAMPOUCHY, krytými lávkami pro chodce, které spojují dvě sousední budovy.
Venkovní reklama je často kritizována za vizuální smog. A mnohdy oprávněně.
Ale uznejte sami. Nevypadá svými tvůrci vtipně vymyšlený reklamní prampouch na STAROPRAMEN v ulici Svornosti v Praze zajímavěji, než ty ostatní?
Nemám na mysli samozřejmě historické prampouchy v centru Prahy. Ale těm u kancelářských nebo průmyslových budov by často nějaké to oživení docela slušelo.
P.S.: Navíc to kromě nákladů na produkci může být pro majitele objektu reklama zdarma ("vlastní" média), případně vítaný zdroj příjmů, když prostor pronajme jinému subjektu.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU☕, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik