Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 50: Vsaďte na REKLAMNÍ PRAMPOUCHY

1. 6. 2024, 10:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

Vždycky mě baví projíždět pod PRAMPOUCHY, krytými lávkami pro chodce, které spojují dvě sousední budovy.

Venkovní reklama je často kritizována za vizuální smog. A mnohdy oprávněně.

Ale uznejte sami. Nevypadá svými tvůrci vtipně vymyšlený reklamní prampouch na STAROPRAMEN v ulici Svornosti v Praze zajímavěji, než ty ostatní?

Nemám na mysli samozřejmě historické prampouchy v centru Prahy. Ale těm u kancelářských nebo průmyslových budov by často nějaké to oživení docela slušelo.

P.S.: Navíc to kromě nákladů na produkci může být pro majitele objektu reklama zdarma ("vlastní" média), případně vítaný zdroj příjmů, když prostor pronajme jinému subjektu.

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL😊:

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach