Konzumace médií pro jednotlivé cílové skupiny není v čase neměnná. Tak jako se posílání pohledů z letních táborů postupně změnilo v zasílání SMS zpráv (viz FOTO), mění se také preference jednotlivých částí populace ohledně konzumace médií. A to je samozřejmě na základě výstupů z mediálních výzkumů potřeba zohlednit při přípravě mediálních strategií.
Příklad z praxe:
Ještě před pár lety většina dotazovaných studentů maturitních ročníků SŠ uváděla jako svou nejoblíbenější sociální síť Facebook. Nyní se většina hlásí k Instagramu ("Na Fb chodí už jenom naši rodiče a to je trapné."😊) a menší, ale postupně rostoucí část z nich případně k TikToku.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik