Pokud chceme naší nabídce dodat punc serióznosti, jednou z věcí, kterou pro to můžeme udělat je propojení se se zpravodajstvím v televizi nebo v rádiu.
Je zde potřeba synergie mezi kreativní a mediální složkou.
Po kreativní stránce spot začíná znělkou připomínající znělku zpravodajskou, případně odpočítáváním času (tikání hodin, zvuk gongu, kukání kukačky, kokrhání kohouta, odbíjení zvonu). Navazující reklamní sdělení a jeho přednes stejně tak vycházejí z podoby zpravodajských vstupů.
Úkolem nákupčího médií je pak poptání posledních pozic v reklamních blocích před zpravodajskými relacemi, které obvykle běží v každou celou hodinu v rádiích a v pravidelných večerních časech v televizích.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik