Na přelomu roku si řada z nás stanoví nejrůznější předsevzetí. Naplněna je ale obvykle jen malá část z nich.
Novoroční předsevzetí mohou být jak osobního, tak pracovního rázu. S jejich využitím se setkáváme i v oblasti marketingu a reklamy, kdy na přelomu starého a Nového roku startuje řada kampaní na fitcentra, očistné kúry jater, diety apod. Inzerenti navíc mohou částečně profitovat i z nižších cen za reklamní prostor během posledního týdne v prosinci, a i po celý leden.
Jedním z předpokladů splnění předsevzetí je kontinuita, kdy alespoň po malých krůčcích dlouhodobě směřujeme ke kýženému výsledku. Ten je většinou vidět až po delší době, a proto je to tak obtížná záležitost.
Pro lepší představení si naplňování našich cílů nám může posloužit vizualizace v podobě sledování výstavby nebo rekonstrukce domů. Na fotografiích jsem porovnal výstavbu či rekonstrukci tří bytových domů na počátku a na konci letošního roku a změny jsou velmi patrné, i když rychlost průběhu prací se může lišit.
Využijte novoročních předsevzetí a ušetřete za mediální prostor!
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik