Už TIP č. 1 se zabýval důležitostí výběru vhodných míst na výběr nosičů venkovní reklamy, a to s ohledem na využití vhodné sezónnosti (okolí finančních úřadů v období podávání daňových přiznání apod.).
Dnešní TIP na tuto problematiku navazuje a nazval bych ho jako „PRINCIP ŠLÁPNUTÍ NA BRZDU“.
Jedná se o výběr billboardů nebo dalších formátů venkovní reklamy v lokacích, kde musí řidič nebo chodec zastavit a tím pádem vidí naši kampaň déle a může se seznámit i s více detaily reklamního sdělení. To je u venkovní reklamy obzvlášť důležité, protože obvykle na její zhlédnutí máme jen několik málo sekund.
Typicky se jedná o místa jako třeba:
- Světelné křižovatky
- Železniční přejezdy
- Přechody pro chodce (zebry)
- Semaforem řízenou doprava v místě dočasného zúžení vozovky z důvodu její opravy
- Místa častého výskytu dopravních kolon
- Okolí tramvajových a autobusových zastávek
Samozřejmostí by měla být spolupráce s osvědčenými vlastníky ploch, aby splňovaly požadavky na bezpečnost silničního provozu i všechna další pravidla.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik