Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 39/II: ŠLÁPNUTÍ NA BRZDU

26. 1. 2024, 7:07

Uznání za perfektní využití principu "ŠLÁPNUTÍ NA BRZDU" ve venkovní reklamě si zaslouží autoři a realizátoři nápadu na reklamní panel za světelnou křižovatkou před restaurací BURGER KING na Chodově. Sdělení navíc komunikuje s řidiči a umocňuje tak celkový efekt této reklamy!

Už TIP č. 1 se zabýval důležitostí výběru vhodných míst na výběr nosičů venkovní reklamy, a to s ohledem na využití vhodné sezónnosti (okolí finančních úřadů v období podávání daňových přiznání apod.).

Dnešní TIP na tuto problematiku navazuje a nazval bych ho jako „PRINCIP ŠLÁPNUTÍ NA BRZDU“.

Jedná se o výběr billboardů nebo dalších formátů venkovní reklamy v lokacích, kde musí řidič nebo chodec zastavit a tím pádem vidí naši kampaň déle a může se seznámit i s více detaily reklamního sdělení. To je u venkovní reklamy obzvlášť důležité, protože obvykle na její zhlédnutí máme jen několik málo sekund.

Typicky se jedná o místa jako třeba:

  • Světelné křižovatky
  • Železniční přejezdy
  • Přechody pro chodce (zebry)
  • Semaforem řízenou doprava v místě dočasného zúžení vozovky z důvodu její opravy
  • Místa častého výskytu dopravních kolon
  • Okolí tramvajových a autobusových zastávek

Samozřejmostí by měla být spolupráce s osvědčenými vlastníky ploch, aby splňovaly požadavky na bezpečnost silničního provozu i všechna další pravidla. 

 

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 

Foto: Petr Majerik

PETR MAJERIK
media coach