Venkovní reklama má řadu podob a velké množství formátů. Aby naše komunikace nezapadla v záplavě ostatních reklamních sdělení, můžeme vsadit na netradiční obsah a kreativu. Ať už jde o kontroverzi, vzbuzení otázek nebo humor.
Když se nám to podaří, můžeme získat navíc zdarma prostor na sociálních sítích, kde si budou kolemjdoucí sdílet a komentovat naše vizuály.
Příklady z praxe:
Netradiční nosič OOH v ulicích Prahy😊.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik; vizuál: AnFas