Blog

Jak efektivně na mediální kampaň? Tip č. 35: Dostaňte OOH na sociální sítě

31. 8. 2023, 9:00

Na nákup médií obvykle směřuje největší část marketingových rozpočtů reklamních zadavatelů. Kromě optimalizace zásahu a frekvence u naší cílové skupiny nám jde i o dosažení co nejlepšího poměru ceny a výkonu. K tomu nám kromě precizní strategie mohou pomoci i chytré nápady. Někdy i drobnost dokáže přinést přidanou hodnotu navíc v řádu mnoha procent.

Venkovní reklama má řadu podob a velké množství formátů. Aby naše komunikace nezapadla v záplavě ostatních reklamních sdělení, můžeme vsadit na netradiční obsah a kreativu. Ať už jde o kontroverzi, vzbuzení otázek nebo humor.

Když se nám to podaří, můžeme získat navíc zdarma prostor na sociálních sítích, kde si budou kolemjdoucí sdílet a komentovat naše vizuály.

 

Příklady z praxe:

Netradiční nosič OOH v ulicích Prahy😊.

POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MEDIÁLNÍ KVÍZY A TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):

Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)

 

Foto: Petr Majerik; vizuál: AnFas

PETR MAJERIK
media coach