Pokud ve své mediální komunikaci využíváme i ad hoc atypická řešení, je vhodné jim podle daných možností na míru přizpůsobit i výslednou podobu naší komunikace. A to jak po obsahové, tak i po formální stránce.
Nejčastěji se s takovými situacemi setkáváme v oblasti venkovní reklamy. Zejména pokud se její nosiče nacházejí na specifických místech, jako jsou třeba plachty na štítech domů, kdy každá dispozice je svým způsobem unikát.
Ale může se jednat i o další typy médií. V televizi jde třeba o na míru ušité využití Product Placementu.
Příklady z praxe:
U reklamních plachet na štítech domů část nájemníků nemusí souhlasit se zakrytím svých oken. Ta pak „narušují“ výslednou podobu vizuálu.
V některých případech by ale určitě bylo možné tuto nevýhodu využít v náš prospěch.
Třeba dispozici se dvěma nezakrytými okny na přiložené fotografii by mohl využít ke vtipné komunikaci výrobce brýlí nebo očních čoček, o výrobcích oken ani nemluvě.
Měsíce jsem trpělivě čekal, kdy některý z inzerentů využije v rámci svého vizuálu efektu vyříznutých oken.
Když k tomu konečně došlo, nestalo se tak v horizontální linii, ale překvapivě v té vertikální:).
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS TIPY NA EFEKTIVNÍ MEDIÁLNÍ KAMPANĚ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)
Foto: Petr Majerik