Pokud ve své mediální komunikaci využíváme i ad hoc atypická řešení, je vhodné jim podle daných možností na míru přizpůsobit i výslednou podobu naší komunikace. A to jak po obsahové, tak i po formální stránce.
Nejčastěji se s takovými situacemi setkáváme v oblasti venkovní reklamy. Zejména pokud se její nosiče nacházejí na specifických místech, jako jsou třeba plachty na štítech domů, kdy každá dispozice je svým způsobem unikát.
Ale může se jednat i o další typy médií. V televizi jde třeba o na míru ušité využití Product Placementu.
Příklady z praxe:
U reklamních plachet na štítech domů část nájemníků nemusí souhlasit se zakrytím svých oken. Ta pak „narušují“ výslednou podobu vizuálu.
V některých případech by ale určitě bylo možné tuto nevýhodu využít v náš prospěch.
Třeba dispozici se dvěma nezakrytými okny na přiložené fotografii by mohl využít ke vtipné komunikaci výrobce brýlí nebo očních čoček, o výrobcích oken ani nemluvě.
Foto: Petr Majerik