Když si při přípravě kampaně v oblasti venkovní reklamy dáme s výběrem ploch náležitou práci, oslovíme standardní měsíční kampaní více než polovinu populace v daném regionu. Dle údajů od vlastníků ploch dosahuje frekvence průjezdu vozidel kolem jedné plochy za den hodnoty i několika desítek tisíc.
Toto číslo můžeme bez vícenákladů u části ploch ale smysluplně navýšit využitím kombinace vhodné sezónnosti a umístění nosiče.
Příkladem je například nákup billboardů v okolí Finančních úřadů v měsíci březen, kdy se podávají daňová přiznání. Nebo obdobné využití některých ze svátků, jako jsou Velikonoce, Valentýn, Vánoce a další, kdy jezdíme více nakupovat do obchodních center. S venkovní reklamou se dá obdobně pěkně pracovat i v okolí Pneuservisů, a to dokonce dvakrát ročně. Těch příkladů je ale samozřejmě mnohem více.
Já mám z uvedených důvodů v oblibě u březnových kampaní třeba billboardy před FÚ Prahy 10, umístěné přímo na parkovišti před okny úřadu a na plochy je vidět i při čekání ve frontě přímo před vchodem:). A když poslední den odevzdání DP připadá jako v roce 2022 na 1. dubna, je lepší si plochu pronajmout na březen i duben.
Foto: Petr Majerik