V případě, že máme na reklamní kampaň omezené finanční prostředky, můžeme využít některé specifické postupy. V rámci diskuze jsme se věnovali například následujícím:
1) Cílené oslovení primární cílové skupiny.
Příklady: TV spoty prodejce hraček u pohádek. TV spoty pro cílovou skupinu "Muži" u sportovních pořadů.
2) Důraz na vybrané regiony, ne na celou ČR.
Příklady: Regionální rádia a deníky, billboardy a regionálně zacílená online reklama.
3) Využití menších/levnějších inzertních formátů.
Příklady: 10 s TV a rádiové spoty, ¼ tisková inzerce, billboard místo bigboardu.
4) Využití levnějšího reklamního prostoru.
Příklady: Off Prime (méně sledovaná denní pásma v TV), tematické televize.
5) Nákup reklamního prostoru ve speciálním režimu.
Příklad: „Last-minute“ nabídky.
6) Zkrácení délky kampaní.
Příklad: Místo celého měsíce 2 x 1 týden s pauzou uprostřed.
7) Využití mediálně kreativních řešení.
Netradiční řešení zvýší zájem o značku.
Příklad: Flotila svozových vozů UOL před administrativními centry.
Foto: Petr Majerik