Na začátku devadesátých let jsme stávali fronty na TV spoty, jako se za socialismu nebo za Covidu stály fronty na maso…
Když na mě při úklidu knihovny vypadly ze druhé řady dvě zapomenuté knihy o TV Nova z devadesátých let (viz foto), uvědomil jsem si, že dnešní televizní vyprodanost je proti té době ještě celkem „sranda“.
Než totiž na náš trh vstoupila v únoru 1994 TV NOVA, byla tehdejší jediná soukromá televize FTV Premiéra (jejímž následníkem se od ledna 1997 stala TV Prima) z hlediska sledovanosti poměrně slabá, a tak se inzerenti v počátcích TV reklamy u nás (1992 až 1993) zaměřovali zejména na veřejnoprávní Českou televizi, a ještě o něco dříve na Československou televizi.
Poptávka po reklamním prostoru (který se tehdy ještě prodával na spoty, nikoliv na GRP´s, které zavedla až TV Nova) tehdy byla tak vysoká, že se spoty prodávaly na jakýsi přídělový systém a stály se na ně fronty na Kavčích horách😊.
POKUD JSTE DOČETLI AŽ SEM A BAVÍ VÁS MÉ PŘÍSPĚVKY Z OBLASTI PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ, MŮŽETE MĚ POZVAT NA KÁVU, ABYCH PŘI JEJICH VYMÝŠLENÍ A PSANÍ NEUSNUL:):
Petr Majerik is Blog o PLÁNOVÁNÍ MÉDIÍ (buymeacoffee.com)